Tuesday 5 September 2017

So Forex


Vad är Forex. Forex, även känt som valutahandel, valutakurshandel eller valutahandel, är en decentraliserad global marknad där alla världens valutahandelsmarknader är valutamarknaden den största och mest likvida marknaden i världen med en genomsnittlig daglig volym över 5 Biljoner Alla världens kombinerade aktiemarknader går inte ens nära det här Men vad betyder det för dig Ta en närmare titt på valutahandel och du kan hitta några spännande handelsmöjligheter som inte är tillgängliga med andra investeringar. FOREX TRANSAKTION DET ÄR ALLA I BYGGNADEN . Om du någonsin reste utomlands har du gjort en valutahandel. Ta en tur till Frankrike och konvertera dina pund till euro. När du gör det, bestämmer växelkursen mellan de två valutorna baserat på utbud och efterfrågan hur många euro du får för dina pund Och växelkursen fluktuerar kontinuerligt. En enda pund på måndag kan få dig 1 19 euro Tisdag, 1 20 euro Denna lilla förändring kan inte verka som en stor sak Men tänk på det på en större s Cale Ett stort internationellt företag kan behöva betala utländska medarbetare Tänk vad som kan göra i botten om, som i exemplet ovan, helt enkelt byta ut en valuta för en annan kostar dig mer beroende på när du gör det. Dessa få pennies lägger upp snabbt I I båda fallen kan du som resenär eller företagsägare vilja hålla pengarna tills växelkursen är gynnsammare. UPPFINNINGAR I FOREX Vad är din uppfattning. Bara som aktier kan du handla valuta baserat på vad du tycker är värdet är eller men den stora skillnaden med forex är att du kan handla upp eller ner lika lätt. Om du tror att en valuta kommer att öka i värde kan du köpa den. Om du tror att den kommer att minska, kan du sälja den Med en marknad Stor, hitta en köpare när du säljer och en säljare när du köper är mycket lättare än på andra marknader Kanske hör du på nyheterna att Kina devalverar sin valuta för att dra mer utländsk verksamhet till sitt land Om du tror att den här trenden kommer lura Tinue kan du göra en valutahandel genom att sälja den kinesiska valutan mot en annan valuta, säg US-dollarn Ju mer den kinesiska valutan devalues ​​mot dollarn, desto högre vinst Om den kinesiska valutan ökar i värde medan du har din försäljningsställning Öppna, då ökar dina förluster och du vill komma ut ur handeln. Prestanda Prestanda Prestanda är inte en indikator på framtida resultat. SAKT EN HANDEL HUR KÖP OCH SÄLJ VALUTA. Du har en uppfattning Nu vad Öppna din gratis Forex demo-plattform Och handla din mening. Alla valutahandlare involverar två valutor eftersom du satsar på värdet av en valuta mot en annan Tänk på EUR USD, det mest omsatta valutaparet i världen EUR, den första valutan i paret, är basen, och USD, den andra är räknaren När du ser ett pris noterat på din plattform är det priset hur mycket en euro är värd i amerikanska dollar. Du ser alltid två priser för att en är köpeskillingen och en är försäljningen. Skillnaden mellande två är spridningen När du klickar på köp eller säljer, köper eller säljer du den första valutan i paret. Säg att du tror att euron kommer att öka i värde gentemot US-dollar. Paret är EUR USD Eftersom euron är först, Och du tror att det kommer att gå upp, köper du EUR USD Om du tror att euron kommer att sänka värdet mot US-dollar, så säljer du EUR USD. Om köpeskillingen EUR USD är 0 70644 och försäljningspriset är 0 70640, då Spridning är 0 4 pips Om handeln flyttar till din tjänst eller mot dig, då kan du göra en vinst eller förlust på din handel när du täcker spridningen. FRAKTIONER AV EN PENNY TRADING ON MARGIN. Om priserna är citerade till hundratals av cent, hur kan du se någon betydande avkastning på din investering när du handlar forex Svaret är hävstång. När du handlar forex, lånar du effektivt den första valutan i paret för att köpa eller sälja den andra valutan Med en amerikan 5 biljoner - dagsmarknaden är likviditeten så djup att likviditetsleverantörer de stora bankerna, tillåter i princip du handlar med hävstångseffekt För att handla med hävstång, ställer du helt enkelt den nödvändiga marginalen för din handelsstorlek om du handlar 200 1 hävstångseffekt, till exempel kan du handla 2.000 på marknaden medan du bara sätter upp 10 i marginalen i ditt handelskonto Detta ger dig mycket mer exponering medan du håller din kapitalinvestering nere. Men hävstången ökar inte din vinstpotential. Det kan också öka dina förluster, vilket kan överstiga deponerade medel. När du blir ny på Forex bör du alltid börja handla små med lägre hävstångsförhållanden, tills du känner dig bekväm på marknaden. Varför Trade With FXCM. Eftersom vi är en ledande leverantör av forex i hela världen, när du handlar med FXCM, öppnar du tillgången till fördelar som en toppmäklare kan ge dig. Kundservice Få 24 7 service när du behöver det, var du än är. Utvärderad utförande Vår innovativa No Dealing Desk-modell erbjuder konkurrenskraftiga spridda och anonyma utförande. Fri Premier Education Med on-demand-lektioner, w Ebinars och realtidsinstruktion får du handelskanten du behöver. Du kan handla på vår proprietära Trading Station, en av de mest innovativa handelsplattformarna på marknaden. Öppna ett gratis Forex demo konto för att börja träna Forex trading today. Want Mer information. Live Spreads Widget Dynamiska live spreads är de bästa tillgängliga priserna från FXCM s No Dealing Desk exekvering När statiska spreads visas, är siffrorna tidsvägda medelvärden härrörande från omsättningsbara priser på FXCM från 1 oktober 2016 till 31 december 2016 Spridningar visade finns tillgängliga på standard - och aktiva Trader-provisionbaserade konton Spreads är variabla och är föremål för fördröjning Spridningsfigurerna är endast avsedda för informationsändamål FXCM är inte ansvarig för fel, försummelser eller förseningar eller för åtgärder som bygger på denna information. Handel med FXCM. High Risk Investment Warning Handel utländsk valuta och eller kontrakt för skillnader i marginal medför en hög risknivå och kanske inte är lämplig för alla investerare s Möjligheten finns att du kan behålla en förlust som överstiger dina deponerade medel Innan du bestämmer dig för att handla med de produkter som FXCM erbjuder, bör du noggrant överväga dina mål, ekonomiska situation, behov och erfarenhetsnivå. Du borde vara medveten om alla risker som är förknippade med Handel med marginalen FXCM ger generell rådgivning som inte tar hänsyn till dina mål, ekonomiska situation eller behov. Innehållet på denna webbplats ska inte tolkas som personlig rådgivning. FXCM rekommenderar dig att söka råd från en separat finansiell rådgivare. Klicka här för att läsa hela risken varning. Forex Capital Markets Limited FXCM LTD är ett verksamhetsdotterbolag inom FXCM-koncernen av företag gemensamt, FXCM-koncernen. Alla referenser på denna sida till FXCM hänvisar till FXCM-koncernen. Forex Capital Markets Limited är auktoriserad och reglerad i Storbritannien av Financial Conduct Authority Registreringsnummer 217689.Tax Treatment Den brittiska skattebehandlingen av din finansiella satsningsaktivitet s beror på dina individuella omständigheter och kan vara föremål för förändringar i framtiden eller kan skilja sig från i andra jurisdiktioner. Copyright 2017 Forex Capital Markets Alla rättigheter reserverade. Northern Shell Building, 10 Lower Thames Street, 8: e våningen, London EC3R 6AD Företaget är inbyggt i England Wales nr 04072877 med registrerat kontor som ovan. Vi använder cookies för att förbättra prestanda och funktionalitet på vår webbplats vilket i sin tur förbättrar din webbläsarupplevelse Genom att fortsätta att bläddra på den här sidan godkänner du vår användning av cookies. Du kan ändra dina cookieinställningar vid när som helst Lär dig mer. Din webbläsare är föråldrad. Så Darn Easy Forex Training välkomnar dig. Hej, jag heter Yusef Scott och om du låter mig ska jag presentera dig för The So Darn Easy Forex Movement som är känd och sökt ut av tusentals näringsidkare runt om i världen för att revolutionera Forex träningsindustrin genom sina lättanvända koncept och lekman s term s-stil för att undervisa Forex. Om du väljer Forex som en hobby eller till och med en ny karriär, får jag hela tiden medvetenhet till människor av mina logiska begrepp om hur man analyserar och förstår marknaden och det är genom samma begrepp som näringsidkare äntligen upplever sina Aha-moment. Mycket av min visdom på marknaden, de flesta handlare antingen visste aldrig att de existerade eller aldrig hade förklarats på ett så öppet sätt av de guruer som kom före mig. Under åren har jag utbildat tusentals människor över hela världen, på alla olika nivåer och det har blivit normal rutin för mig att be varje elev att avslöja sin svaghet i Forex Trading. De vanligaste svagheterna eller misstagen som mina studenter nämner är att hitta en bra inträde på marknaden. Att tro att den korta handeln är mer lönsam som en Forex-handlare. Konstant andra gissar sig och överdinkande medan trading. Cluttering deras diagram med indikatorer. Saknar en solid strategi för handel. Den 1 anledningen att de flesta handlare kämpar för att hitta extraordinär framgång på Forex-marknaden är främst för att de är n ot medveten om hur man hittar bra inkomster på marknaden. Sedan introducerar The Perfect Entry-strategin till handelsbranschen kan människor som genomgår min träning från hela världen slutligen hitta sina poster med noggrannhet och göra en vinst. Så med användningen av mina beprövade So Darn Easy Forex-strategier och träning kan mina elever slutligen se var marknaden går med lätthet, vilket möjliggör en mer självsäker handelsmässighet. Det är dags att du lär dig The Perfect Entry Strategy tillsammans med The So Darn Easy Forex Strategies, och gå med andra som rider på de stora bankernas och marknadstillverkarna, och äntligen kan handla Forex den så lätta enkla vägen. Låt inte bli lurad av imitatörerna, försök det på så sätt. framväxten av Forex är starkt marknadsförd via sociala medier, tillväxten av så kallade Forex träningstjänster skapas nästan dagligen. Följaktligen är många som är angelägna om att göra vinst köper till dessa tjänster, det vill säga e ledd av individer som kan kasta lite-till-nej ljus på även grunderna i Forex Några lämnas ens med mycket litet stöd alls och till och med obesvarade samtal efter deras köp. Det är min tro att Forex träningsindustrin är upp och ner och Behovet av ett skift Det varför sedan The So Darn Easy Forex Movement s fokus har varit att revolutionera branschen genom min enkla att förstå och lättanvända Forex-tekniker och strategier som undervisnings Forex den så fina vägen. Har haft tusentals Forex-handlare över hela världen genomgått min Forex-utbildning, har Forex-handlare kommit att inse min uppriktighet, passion och engagemang för att hjälpa handlare som dig, byta sina liv genom handel Forex Så som din personliga Forex Mentor kan jag fast lova att jag kommer att förbli den uppriktiga och engagerade mentorns Forex-handlare världen över kommer att få veta. Om du är redo att lära dig att lära ut all onödig information som spillts på internet idag, är det dags att ta e del i vår Forex Training Det så darn Easy Way. Just några av våra senaste resultat. Hey Yusef Först och främst gratulerar på den nya sajten Det ser ut och fungerar bra Jag ville bara tacka igen för din tid att lära mig dina strategier och hjälpa till att förbättra Mitt förtroende för handel Jag har faktiskt haft en lönsam vecka för första gången jag handlar med låg volym eftersom jag vill fokusera på pipsna och inte så mycket pengar för att som du sa att pengarna kommer att komma om jag är konsekvent att jag var faktiskt kunna dubbla mitt lilla konto för veckan jag ville bara låta dig veta att du gör en bra sak att hjälpa många människor och jag m uppskattar. Jag skickar den här orsaken jag ville att du skulle veta att det du lär dig är att arbeta för mig och jag är tacksam för att ha träffat dig Mitt konto är inte i tusentals ännu, men är ett utmärkt exempel på vinst som görs från ett litet konto baserat på dina läror om Daily Chart trading. Jag har handlat sedan 2009 och jag har Tänkte alltid att handla de större TF: erna men på något sätt allt ljudet i marknadens miljö jag var med, pratade med de lägre TF: erna som jag förstår är den stora illusionen. Jag är mycket lugnare när jag kommer in och är mindre angelägen Tack igen för The Secret, för det här är framkanten av forex tankar. Bara ville låta dig veta att jag har tittat på dina videoklipp nu i ungefär en månad nu är jag helt ny på forex men har dabbled i binära och råvaror. Din video är den bästa på ditt rör, och dina strategier linje Upp med min personlighet har jag ett demokonto och använt en av dina strategier för att handla Brexit gbp usd och eur usd och gjorde en bra vinst på 1600 en bit. Allt jag kan säga är wow jag kommer snart, men ville säga tack du för att vara så riktig Du är ett friskt luft Håll det stora arbetet uppe. Tack så mycket Scott för att ha en så välstrukturerad träning och produkter på plats för att människor ska lära av. Att ha absolut ingen erfarenhet av Forex var lite skrämmande, Men med din lätta att följa träning och koncept, Gjorde informationen så lätt att behålla och tillämpa tack igen. Hej, Yusef Scott. My namn är Ash Evans Jag är 19 år gammal och jag har studerat valutakurser i några månader nu och på den tiden fick jag kunskap och lite förståelse för marknader. Men fram till idag kämpar jag fortfarande för att göra mer än jag förlorar, men nyligen kom jag över dina videoklipp på YouTube och hur du förklarar om marknaderna gör det mycket tydligare att förstå att jag inte har sett alla dina videoklipp ännu, men Jag är säker på att jag gör. På grund av allt ditt goda innehåll på YouTube blev jag ännu mer inspirerad och mycket mer av en enhet att hålla fast vid det oavsett vad jag verkligen uppskattar det för vad du har gjort med alla videoklipp och kunskap du delar med oss. Jag kom till en snabb insikt att jag vill gå med i din rörelse och få ännu mer träning från dig och jag vill fråga om du kan ta mig steg för steg genom det så jag får det bästa ut av det . Tack för all hjälp du har gett mig och ta dig tid att läsa det här emailet är mest uppskattat. Jag är säker på att du har hört det här en miljon gånger nu tack för att du är så transparent med dig själv och dina tjänster eftersom det verkligen hjälpte mig att fatta beslutet att följa med din träning. Jag är verkligen förvånad över hur lätt det är Verkligen är att förstå Forex marknaden nu kommer jag definitivt att hänvisa vänner och familj till dig. Så Darn Easy Forex Strategy. 200 engångsavgift. Du vill kunna komma in på dina affärer med precision och lätthet Med användandet av vår ursprungliga Forex-strategi kommer du att kunna komma in på de stora marknadstransaktionerna snarare än senare och avsluta marknaden med maximal vinst. Instruktion Video Inkluderade skriftliga instruktioner också. Så Darn Easy Forex Strategi MA Chart Template Included. So Darn Easy Forex Gap Twist Strategy. 150 engångsavgift. Om du vill komma in på de enorma luckorna på marknaden efter söndagens öppna Låt oss börja din handelsvecka i pengarna med min Gap Twist Strategy och en garanterad win. Instructional Video Included written instructions as well. Moving Average Pack ingår inte. Så Darn Easy Forex Millionaire Combo Strategy. 425 engångsavgift. Forex-handlare kommer att njuta av både SDEFX-strategin och SDEFX långsiktiga strategi som lärs ut tillsammans för att få The Eagle's Eye som ger grunden och möjligheten att förverkliga den mest vinstpotentialen. Darn Easy Forex Strategi MA Chart Template Included. So Darn Easy Forex Snabba Pengar Strategi. 225 engångsavgift. Den här kortfristiga strategin skapades med dagens handlare i åtanke. Denna strategi kommer att tillåta näringsidkare att komma in och ut från marknaden, med vinstpotentialer som för långsiktiga affärer. Pengar MA Chart Template Included. So Darn Easy Forex långsiktiga strategi. 275 engångsavgift. Är du trött på den tidskrävande plikten att titta på diagrammen timme för timme som daghandlare Lär mig min käftande långsiktig strategi som jag använder för att samla tusentals pips varje månad. well. Millionaire MA Chart Template Included. It är mig Yusef Scott Jag är en man och far om dagen Forex Trainer och Master Trader i de mjuka timmarna på morgonen sover jag aldrig bra nästan. Jag är hjärnan bakom So Darn Easy Forex Movement Sedan starten har jag kunnat attrahera människor från alla hörn av världen för mina So Darn Easy Forex träningstjänster och strategier jag har sökt efter människor med många års handel bakom dem, som aldrig upplever konsekvent vinst förrän efter deras grundliga träning Jag tror fast på att på grund av min hängivenhet kommer universum att fortsätta leda dem som behöver Forex-utbildning till dörren till denna fantastiska rörelse. Min sak är att hjälpa så många människor som jag kan för att lära mig att lära mig alla av den onödiga instruktionen om handel med Forex kring nätet idag. Precis som i matematik, när du lär dig grundläggande tillägg, subtraktion, multiplikation och division, är alla andra nivåer av matematik baserade på bara de fyra grundläggande segmenten. Riskfel utländsk valuta på marginal medför en hög risk och kan inte vara lämplig för alla investerare Tidigare resultat är inte en indikation på framtida resultat Den höga hävstången kan fungera både mot dig och för dig Innan du bestämmer dig för att investera i utländsk valuta bör du noggrant överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och risk aptit. Det finns möjlighet att du kan uppnå förlust av vissa eller alla dina initiala investeringar och därför borde du inte investera pengar som du inte har råd att förlora. Du borde vara medveten om alla risker som är förknippade med handel med utländsk valuta och söka råd från en oberoende finansiell rådgivare om du är osäker. Ingen representation görs om det något konto kommer eller kommer sannolikt att uppnå vinst eller förluster som liknar dem som kan visas. Tidigare resultat är inte en indikation på framtida resultat. Enskilda resultat varierar och ingen representation görs att kunderna kommer eller kommer sannolikt att uppnå vinst eller medföra förluster som är jämförbara med de som kan visas. Tidigare resultat är inte vägledande för framtida resultat. Du bekräftar och godkänner att inget löfte eller garanti för framgång eller lönsamhet har gjorts mellan dig, Mirrored Millionaire s Forex Group, Så Darn Easy Forex, och. Riskor associerade med Forex Trading. utländska valutor kan vara ett utmanande och potentiellt lönsamt tillfälle för investerare Men innan du bestämmer dig för att delta i Forex-marknaden bör du noga överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och risk aptit. Viktigast, investera inte pengar du inte har råd att förlora Det finns stor exponering för risk i alla valutatransaktioner. Varje transaktion med valutor innebär risker inklusive, men inte begränsat till, möjligheten att ändra politiska och ekonomiska förhållanden som kan väsentligt påverka valutans pris eller likviditet. Investeringar i valutaspekulation kan också vara mottagliga för kraftiga stigningar och faller när relevanta marknadsvärden fluktuerar Handlade valuta för Forex trading innebär att eventuella marknadsrörelser kommer att ha lika stor proportionell effekt på dina deponerade medel. Det kan fungera mot dig såväl som för dig Inte bara får investerare komma tillbaka mindre än de investerade, men när det gäller högre riskstrategier, Investerare kan förlora hela sin investering Det är av den anledningen att när man spekulerar på sådana marknader är det lämpligt att endast använda riskkapital. Forex-handledning Hur man handlar öppna ett Forex-konto. Så du tror att du är redo att handla. Se till att du läs det här avsnittet för att lära dig hur du kan gå om att konfigurera ett valutakonto så att du kan börja handla valutor Vi ska också nämna andra faktorer som du bör vara medveten om innan du tar det här steget Vi kommer sedan att diskutera hur man handlar forex och olika typer av order som kan placeras. Upplåning av ett Forex Brokerage konto Trading Forex är lik aktiemarknaden eftersom individer som är intresserade av handel behöver öppna Ett handelskonto Liksom aktiemarknaden, varje valutakonto och de tjänster som tillhandahålls skiljer sig så är det viktigt att du hittar den rätta. Nedan kommer vi att prata om några av de faktorer som bör beaktas vid val av ett valutakonto. Hävstångseffekten är i grunden förmågan att styra stora mängder kapital, med mycket lite eget kapital, desto högre hävstång, desto högre risknivå. Hävstångsbeloppet på ett konto skiljer sig beroende på konto i sig, men de flesta använder en faktor på minst 50 1, med några upp till 250 1 En hävstångsfaktor på 50 1 betyder att för varje dollar du har på ditt konto kontrollerar du upp till 50 Till exempel om en näringsidkare har 1000 i hans eller hennes acco Oj, mäklaren kommer låna den personen 50 000 att handla på marknaden. Denna hävstång gör också din marginal, eller det belopp som du måste ha i kontot för att handla ett visst antal, mycket låga i aktier är marginal vanligen minst 50, medan Hävstångseffekten av 50 1 motsvarar 2.Leverage ses som en stor fördel med Forex trading eftersom det gör att du kan göra stora vinster med en liten investering. Hävstångseffekt kan också vara extremt negativt om en handel rör sig mot dig eftersom din Förluster förstärks också av hävstångseffekten Med denna typ av hävstång finns det den verkliga möjligheten att du kan förlora mer än du investerade - även om de flesta företag har skyddande slutar förhindra att ett konto blir negativt. Av detta skäl är det viktigt att du kommer ihåg detta när du öppnar ett konto och att när du bestämmer din önskade hävstång förstår du riskerna med inblandning och avgifter En annan stor fördel med valutakonton är att handel inom dem görs på en provisionsfri grund till skillnad från eget kapital konton, där du betalar mäklaren en avgift för varje handel. Orsaken till detta är att du handlar direkt med marknadsförare och inte behöver gå igenom andra parter som mäklare. Det kan låta för bra för att vara sant, men vara säker på att marknadsförare fortfarande tjänar pengar varje gång du handlar. Kom ihåg budet och fråga från föregående avsnitt Varje gång en handel görs är det marknadsmakare som fångar spridningen mellan dessa två. Om budet begär en utländsk Valuta är 1 5200 50, tar marknadsaktören skillnaden 50 punkter. Om du planerar att öppna ett forexkonto är det viktigt att veta att varje företag har olika spridningar på valutapar som handlas genom dem, medan de ofta skiljer sig åt Bara några pips 0 0001 kan det här vara meningsfullt om du handlar mycket över tiden Så när du öppnar ett konto, se till att du upptäcker pipspridningen som den har på utländska valutapar du vill handla. Övriga faktorer Det finns redan ot av skillnader mellan varje forex firma och de konton som de erbjuder, så det är viktigt att granska varje innan de åtar sig. Varje företag kommer att erbjuda olika nivåer av tjänster och program tillsammans med avgifter utöver faktiska handelskostnader. På grund av de mindre reglerade Forexmarknadens natur är det viktigt att gå med ett ansedd företag För mer information om vad du ska leta efter när du öppnar ett konto, läs Wading Into the Currency Market Om du inte är redo att öppna ett riktigt pengar konto, men vill försöka Hand på Forex trading, läs Demo innan du dyker in. Hur handlar du Forex Nu när du vet några viktiga faktorer att vara medvetna om när du öppnar ett Forex-konto kommer vi att titta på vad exakt du kan handla inom det här kontot. De två viktigaste sätt att handla på valutamarknaden är det enkla köp och försäljningen av valutapar där du går lång en valuta och kort en annan Den andra vägen är genom inköp av derivat som spårar rörelserna av ett specifikt valutapar Båda dessa tekniker är mycket lik tekniker i aktierna. Det vanligaste sättet är att helt enkelt köpa och sälja valutapar, på samma sätt som de flesta individer köper och säljer aktier. I det här fallet hoppas du på värdet av paret i sig förändras på ett gynnsamt sätt Om du går länge ett valutapar hoppas du att parets värde ökar. Till exempel, säg att du tog en lång position i USD CAD-paret - du kommer att tjäna pengar om värdet av detta par går upp och förlorar pengar om det faller. Detta par stiger när dollarn ökar i värde mot den kanadensiska dollarn, så det är en satsning på amerikanska dollar. Det andra alternativet är att använda derivatprodukter, till exempel alternativ och terminer, för att dra nytta av värdeförändringar i valutor Om du köper ett alternativ på ett valutapar får du rätt att köpa ett valutapar till en bestämd kurs före en bestämd tidpunkt. Ett terminsavtal, å andra sidan , skapar skyldigheten att köpa Valuta på en viss tidpunkt Båda dessa handelsmetoder används vanligtvis endast av mer avancerade näringsidkare, men det är viktigt att de åtminstone känner till dem. För mer om detta, försök att komma igång med Forex Options och våra handledning, Alternativ Spread Strategies Och Options Basics Tutorial. Types of Orders En näringsidkare som vill öppna en ny position kommer sannolikt att använda antingen en order eller en order för order. Inkorporering av dessa ordertyper är densamma som när de används på aktiemarknaden. En marknadsorder ger en Forex Trader förmågan att erhålla valutan oberoende av växelkursen som den för närvarande handlar på på marknaden, medan en gränsorder tillåter näringsidkaren att ange ett visst inträdespris. För en kort uppdatering av dessa order, se Grunderna i Order Entry. Forex näringsidkare som redan har en öppen position kanske vill överväga att använda en vinstdrivningsorder för att låsa vinst. Tala till exempel att en näringsidkare är övertygad om att GBP-USD-kursen når 1 7800, men är inte som s Tidpunkten att kursen kunde klättra något högre En näringsidkare skulle kunna använda en vinstdisposition som automatiskt stänger sin position när räntan når 1 7800, låses i vinsten. Ett annat verktyg som kan användas när handlare håller öppna positioner är stoppordern Denna order tillåter näringsidkare att bestämma hur mycket kursen kan minska innan positionen är stängd och ytterligare förluster ackumuleras. Om GBP-kursen börjar börja falla kan en investerare placera en stoppförlust som stänger positionen till exempel vid 1 7787 för att förhindra eventuella förluster. Som du kan se kan typen av order som du anger på ditt Forex trading konto likna dem som finns i eget kapitalkonton. Att ha en bra förståelse för dessa order är kritisk innan du placerar din första handel.

No comments:

Post a Comment